Gabinet to miejsce w którym znajduje się wiele bardzo ważnych rzeczy. Potrzebne są tam meble funkcjonalne i pojemne, dużo półek na segregatory, tematyczne publikacje i gazety branżowe. Dokumentację można oczywiście przechowywać w taki sposób, ale co zrobić z drobiazgami typu pieczątki długopisy, zapasowe wizytówki i kalendarz. Na takie rzeczy przyda się jakaś szuflada lub półka do której raczej nikt nie będzie zaglądał oprócz nas. Najczęściej do przechowywania takich rzeczy wykorzystujemy szuflady w biurku. Nie zawsze jednak w gabinecie czy biurze mamy biurko wyposażone w szuflady.
Coraz częściej zwłaszcza we wnętrzach z stylu industrial lub loft, biurka to proste meble o bardzo surowej bryle bez dodatkowych szuflad i szafek. Dlatego chętnie wykorzystywane do tego celu są kontenerki. Małe szafki najczęściej składające się w większości z szuflad często wyposażone w kółka. Rozmiarowo dopasowane do wysokości standardowego biurka tak, aby zmieściły się pod nim. Kontenerek może być zastosowany nie tylko pod biurkiem lub obok niego, może on stanowić osobny wolno stojący mebel przeznaczony na przykład pod drukarkę lub skaner.
Kontenerek może być drewniany lub metalowy, mniejszy lub dość duży. Zdecydowanie dopasuje się do każdego stylu w biurze i będzie stanowił idealny schowek na drobiazgi. Taka szafka może być zamykana na kluczyk.
Do was należy pytanie czy jest wam taka szafka na kółkach potrzebna czy może jednak nie koniecznie. Czy kontenerek może być dobrą skrytką na drobiazgi? Zarówno zwolenników jak i przeciwników ma wielu. My jednak polecamy go jako bardzo funkcjonalny i wszechstronny mebel w sumie do każdego pomieszczenia.