Sklep internetowy Soolido.pl powstał dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszych pracowników z branży meblarskiej.
Tworzymy młody zespół ludzi którzy kochają naturę i drewniane meble. Mamy szerokie horyzonty i chwalimy się polskimi, wspaniałymi wyrobami. Nasze meble oferujemy także zagranicznym sklepom. Doceniane są one zarówno w Polsce, jak i w Europie.
Nasze meble tworzone są z pasją. Solidność i wysoka jakość to najważniejsza cecha naszych produktów.
Współpracujemy z projektantami wnętrz, aby nasze meble były zawsze zgodne z obecnie panującymi trendami. Piękno i trwałość to nasze drugie imię. Podążając za najnowszymi trendami wnętrzarskimi odpowiadamy na zapotrzebowanie odbiorców, wyrastając jednocześnie z kręgu tradycji. Na każdy z naszych mebli patrzymy tak jakby miał stanąć w naszym własnym domu. Nasz asortyment wybieramy więc bardzo starannie z myślą o przyszłych użytkownikach.
Z natury jesteśmy pasjonatami i profesjonalistami...
W naturze odnajdujemy swoje pasje i korzenie...
Z natury powstaje to co piękne i trwałe...
„Soolido Group... meblujemy z natury i pasji”
Sprzedawcą jest Soolido Group Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001013416, kapitał zakładowy 50000 zł prowadzona pod adresem Pawlikowice 291, 32 - 020 Wieliczka, NIP 6832127004, REGON 524205280.
Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta
- Dostawa Towarów odbywa się na terytorium całej Polski jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.
- Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
- Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji Zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z pkt. 5.
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
- Klient może wybrać następujące metody płatności:
-
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
- gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);
- gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
- płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);
- płatność w systemie ratalnym - w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od banku PKO BP. z siedzibą w Wieliczce płatności za zamówiony Towar.
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
- Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
- Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
- Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta.
- Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania treści bezprawnych.